شلة الدمار ولعب بنار
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

شلة الدمار ولعب بنار

نجومالمرج ونجوم الجيزة

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

نكت هههههههههههههههههههههه

كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin
Admin

نكت هههههههههههههههههههههه Empty
مُساهمةموضوع: نكت هههههههههههههههههههههه   نكت هههههههههههههههههههههه I_icon_minitimeالإثنين فبراير 25, 2008 5:08 am

ثلاثة داخلين مسابقة امريكى وفرنسى وصعيدى قالو لهم ال هايدخل يجيب السرة ال فيها ماس من تحت الحمار هايخدها الامريكى دخل طلع رجلة مكسورةالفرنسى دخل طلع ايدة مكسور الصعيدى دخل غاب ساعة واثنين وثلاثة وطلع معاة السرة قالو له اتاخرت لية وجبتها ازاى قال لهم كلمة منة على كلمة منى طلعنا قرايب ادانى السرة.
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

سواق تاكسى ركب معاة واحدة حلوة قال لها تعرفى تسوقى قالت لا قال لها انا تسوقى

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

الصعايدة مش عاجبهم لقب الاغبيا قدمو تظلم للرئيس مبارك قال لهم انا هاسالكم شوية اسالة لو جاوبتو هاوقع لكم على الزكاء اول سوال غزوة بد كانت بين مين ومين ومين ال فاز قامو قاول بين المسلمين والكفار والكفار هما ال فازو قال ماشى .... تانى سوال :قمة مصر كانت بين مين ومين ومين ال فاز قالو الاهلى والزمالك والاهلى هى ال فازت ......قال ما انتم حلوين اهوة هاتو اوقع لكم على الزكاء وهوة بيوقع قام واحد سالة..... يا ريس هو الزمالك والكفار هايلعبو على الثالث والرابع امتى

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

واحد شحات فايت على عجلاتى بيقولة اعطنى مما اعطاك الله قالة خد لك لفة

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

واحد صعيدى طلع على الماذنة وناوى ينتحر شيخ المسجد طلع لة يهدية وينزلة بيسالة انت لية عايز تنتحر قال لة اصلى غبى والناس بتقولى عليا مش بفهم قال له انا هاسالك ثلاثة اسئلة لو جاوبت صح هنادى فى الماذنة بانك زكى اول سوال حاجة بناكلها من جوة صفر ومن برة بيضة قال ما اعرفش قالة الشيخ هى البيضة.... تانى سوال حاجتين من جوة صفر ومن برة بيض قالة ما اعرفش قال الشيخ هما البيضتين ...... ثالث سوال حاجة ليها رباط وبنلبسها فى رجلينا قام رد الغبى وقال ثلاثة بيضات قام الشيخ راح زقة.....

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ولنا لقاء اخران شاء الله
http://loiashkawa.yoo7.com

نكت هههههههههههههههههههههه
صفحة 1 من اصل 1